Office Manager

Office Manager

Work focus
Administratíva
City
Bratislava
Employment
HPP
Start date
Dohodou
Payout
1 000 EUR/mesiac

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme novú kolegyňu / kolegu k nám do firmy. Na tejto pozícii budeš spolupracovať s vedením spoločnosti, personálnym a kolegyňami z finančného oddelenia. Ak máš rada pestrú prácu a kontakt s ľuďmi, toto môže byť pre Teba to pravé orechové 🙂

Čakajú Ťa čísla, faktúry, excely a farebné šanóny. Keďže sme IT firma, budú to aj interné systémy a sofistikovanejší reporting (to Ťa naučíme). Pri vybavovaní pošty, či varení kávy si oddýchneš (toto rozhodne nie je hlavná náplň Tvojho dňa). Zvyšok agendy nájdeš nižšie.
Pracovný čas pre túto pozíciu je 9-17.00 (plus obedná prestávka, v uvedenom čase to u nás “žije”, takže treba byť v práci).

Pozícia zahŕňa komplexnú administratívnu prácu:

  • vybavovanie a evidencia firemnej korešpondencie, elektronickej pošty

a telefonických hovorov

  • rezervácia ubytovania, cestovných lístkov, leteniek a obdobných operatívnych úloh
  • administrácia vybraných účtovných podkladov, ich príprava na účtovanie
  • úzka spolupráca s účtovým oddelením pri obehu dokladov v rámci firmy
  • jednoduchý finančný reporting
  • zodpovednosť za nákup kancelárskych potrieb a tovaru dennej spotreby
  • vedenie pokladnice a zodpovednosť za zverenú hotovosť a ceniny
  • evidencia, vydávanie a objednávanie stravných lístkov, príprava podkladov pre dochádzku
  • zabezpečovanie drobných opráv a pomoc pri organizácii drobných interných eventov

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ideálne ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia – Pokročilý
Hospodárska korešpondencia – Pokročilý
Pokladňa – Základy
Podvojné účtovníctvo – Základy
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ideálne 2 roky praxe na podobnej pozícii
  • asertivita, komunikačné a prezentačné zručnosti, príjemné vystupovanie
  • aktívny a iniciatívny prístup, schopnosť doťahovať veci do konca
  • samostatné myslenie a organizačné schopnosti
  • znalosť základov ekonomickej administratívy, obehu účtovných dokladov
  • presnosť, precíznosť, schopnosť pracovať pod stresom
  • aktívne a samostatné riešenie zverených úloh
  • pracovný čas: 8:30 – 17:00

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vaše CV si prejdeme a vybraných uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky. Pokiaľ by ste mali medzičasom otázky o stave výberového konania, prosím píšte na : jana.scalzi@isdd.sk, alebo volajte na tel. uvedený dole.

Send your CV

    [recaptcha]